Monday, July 17, 2006

Det må jo da være flere ude i blog-verdenen der har lige så store vanskeligheder med opstart af blog som jeg. Jeg mener, alle de gode intentioner er der, lysten er der, idéerne myldrer frem, det klør i fingrene... Og så går man kold i arbejde, familieliv og hedebølge.

Men NU skulle der være en chance. Manden er på job, junior sover, der er intet på tv (andet en en overflødig krigsfilm med Bruce og Colin, som jo måske nok kunne tiltrække et enkelt blik hist og her).

Strikketøjer er pt. forvist til kurven og jeg overvejer meget kraftigt, hvad der har mest interesse i skrivende stund;

1) obligatorisk oprydning før svigermor (her må jeg altså lige ha´ lov til at gi´ et jubelskrig; hun er guld værd!) kommer og passer junior i morgen, mens mormand (ja, undertegnede - kommer sig af mangel på en ægte farmand, dog har vi en god erstatning i huset til fri afbenyttelse) skal ud og kæmpe med årer og ugler. Ja, ugler... Jeg må nok se i øjnene, at måske er det med roning som at cykle; man glemmer det aldrig. -Helt, i al fald. Jeg kan konstatere at mængden på ugler er tilsvarende antal inaktive år.

2) Løgnhalsen fra Umbrien, forsøgt opstartet i går aftes. Forsøg bør genoptages i dag. Eller måske i morgen er den perfekte dag...

3) Alt det dejlige friske solvarme vasketøj. Eller måske er det også tørvejr i nat og i morgen????

4) Undersøge importreglerne for bøger, siden min længe ventede "Pure silk" fra Debbie Bliss stadig ikke er dukket op...

5) Sætte mig ind i gemalens nyligt indkøbte kamera Sony-et-eller-andet, bare tanken om specifikationen er nok til at droppe den idé. Tryk på en knap og skyd, -det er hvad jeg kan håndtere, alt andet er nærmest fråds.

6) Vente på optagelse i webstrik-klubben, så jeg kan få endnu flere idéer til alt det der er så svært at nå i forvejen.

7) Finde juniors terning, så jeg kan rafle om hvilket af ovenstående er det bedste valg.

8) Måske skulle jeg bare gå tidligt i seng...

Næste tiltag på siden her bliver et forsøg på at uploade billeder. Ikke fordi jeg kan fremvise noget imponerende arkiv af færdiggjorde arbejder, men det virker ligesom lidt fladt uden, ikke??

Korrektion; Jeg troede junior sov... Hvor er det dejligt med alt den voksentid man har her i sommerperioden med kvælende hede og lyse nætter...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home