Monday, July 31, 2006


Tilbage fra ferie!!

Endelig, fristes man næsten til at sige, for det kræver sit at steppe ud af normal arbejdsmode for at gå direkte til feriemode. Hele tiden og igen "er der vist noget jeg har glemt", "og jeg skulle da også ha´.." for til sidst at bruge den første vågne time på at overveje hvilken dag det mon så er i dag????

Ferien gik til "hauet" som børnene nok så bredt kalder det. Perfekt vejr, stegende hede og dulmende brise = perfekte røde solskoldninger til manden. Vandet var tilpas lunt til at alle i familien kunne overvindes til at hoppe i, op til flere gange endda og der blev spist tilpas store is, så nu er vi ligesom dækket rimeligt ind på kaloriesiden de næste mange måneder. Faktisk lige indtil jul tænker jeg...

Indtil flere bøger blev læst, bl. a. "Løgnhalsen fra Umbrien", end rimelig ok bog, ikke særlig kompliceret, men lidt underfundig og helt sikkert én jeg vil læse igen om nogle år. Desuden nåede jeg også at læse "Mesteren fra Mors" af Nis Jakob. Meget god bog, nok mest fordi jeg selv er morsingbo.

Strikketøjet er blevet ignoreret på det skammeligeste. Intet er det blevet til. Morgen-cardiganen ligger stadig og sukker efter rygstykke og ærmer. Jeg har garn liggende til endnu en cardigan, en sommerbluse i silke-tweed trænger så forfærdelig meget til montering og så har jeg lidt garn liggende til endnu en sommerbluse + et stykke stof til et tørklæde, hvor der lige skal hækles en lille kant på i kid-mohair. Og jeg skulle egentlig også lige forsøge at hænge lamel-gardiner op og fikse hytten lidt op inden det første officielle besøg af familien på den nye adresse.

Og hvordan ind i hulen uploader man billeder på det her??? Er løst, må ha´ været en midlertidig fejl på blogger.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home