Monday, January 22, 2007

Opdatering....

I mere end én forstand, for nu ser jeg med mit falkeøje (eller de store fede typer når jeg logger ind) at blogger er opdateret. Fedt nok, lad mig få del i fornøjelsen, videre til create account. Sådan, -så venter vi bare på den bekræftende mail som jeg skal bekræfte ved linket og så kører det bare. Vente vente vente vente vente, drop det. Måske har jeg bare ikke forstand på det.

Men jo, opdatering burde jo være det springende punkt, nu hvor det efterhånden er ved at være flere måneder siden, snart halve år nærmere betegnet. Men ikke lige i dag. Jeg skal kun lige lufte spændingen over Britta´s taskebyt; jeg skal sandelig helt til Sverige med mit håndarbejde, når det engang bliver færdigt. Eller måske posten skal til Sverige, jeg skal jo kun et smut til Norge inden da.

Apropos Norge, så modtages forslag til værdige garnforhandlere beliggende mellem Oslo og Aurdal / Valdres med kyshånd. Det hele skal jo ikke gå op i ski, vel ;-)

På pindene er Miyake fra designklub.dk, der er stadig langt til enden, men jeg kæmper bravt og håber på succes. Desuden er der en nederdel under opsejling i selskab med to tykke trøjer, diverse tasker, nålemapper, strikkepindemapper, hjemmefutter og meget andet, men beklager -"Grey´s verden" starter på Kanal4 og jeg SKAL SIMPELTHEN SE DET!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home